Nyhet

Vinnere av kundeserviceprisen – på første forsøk!

Vårt kundesenter stakk i år av med den gjeve prisen årets vinner av kundeserviceprisen i alarmklassen – og dette på vårt første forsøk! 

 

Undersøkelsen Kundeserviceprisen – «Best i test» gjennomføres hvert år, og i år var vår første deltagelse. Kundeserviceprisen – «Best i Test» har fokus på opplevelsen for en privatkunde som ønsker å opprette et kundeforhold. Hvert kundesenter blir ringt opp 25 ganger hvor representanter fra SeeYou utgir seg for å være potensielle kunder og kontakter kundesenteret. På grunnlag av en rekke spørsmål fra flere representanter får hvert kundesenter en poengsum.

SeeYou ble etablert i 2002 og er i dag Norges ledende selskap innen måling av kundeopplevelse i butikk og på kundesentre. 

Ledere av kundeserviceavdelingen, Linda Ragnhild Johnsen og Andrea Thorsnes.

SeeYou har uttalt følgende om kåringen:

Homely er for første gang med i Kundeserviceprisen i 2020 og de deltok i klassen for Alarmselskap. De vant sin klasse med en score på 81,6 og endte på 13 plass blant 23 bransjevinnere. 

Kundenes opplevelser i kontakt med Homely viser at kundebehandlerne holder et jevn og høyt nivå. Kundebehandlerne oppleves som engasjerte og løsningsorienterte. I tillegg, oppleves de som svært kompetente. Som en ny aktør i markedet er det viktig for Homelys kunder at de blir forklart godt hvordan løsningene fungerer og dette lykkes Homelys kundebehandlere med i stor grad. En annen interessant ting, er at Homely har høyest score på kontaktkanalen Messenger. For mange kundesentre er denne kanalen en stor utfordring. 

Vi er stolte over arbeidet vi har lagt ned i vår kundeservice, og innsatsen fra hele teamet. Kundene settes alltid i første rekke. Vi er opptatt av at de som kontakter oss skal føle seg ivaretatt og blir møtt med et smil. Vi skal fortsatt strekke oss for å gi den beste kundeservicen i tiden som kommer.  

 

Lenke til bransjevinnere: 

https://www.seeyou.no/wp-content/uploads/2020/05/ksp-2020-totalresultater-v2.png 

https://www.seeyou.no