Nyhet
Homely skal utfordre boligalarm-markedet med ny profil
Designbyrået Bold, som er en del av byrånettverket The North Alliance (NoA), har det siste halvåret jobbet med å lage en ny visuell profil for boligalarmaktøren Homely. Nå er Homelys nye visuelle identitet i mål.
– Vi har spisset merkevaren mot å skulle bli mer folkelig, litt smartere og mer transparent. Identiteten og kommunikasjon spiller på at Homely er enkelt og ærlig, sier Camilla Annie Martinussen, kundeansvarlig og rådgiver i Bold.
Les hele artikkelen på kampanje.com.
– Mer moderne profil
Markedssjef Kaja Amundsen Tenfjord i Homely er godt fornøyd med den nye grafiske profilen.
– Vi er opptatt av ikke å bli forvekslet med tidligere generasjoner av alarmløsninger som har vært på markedet. Vi har nå en klarere og mer moderne profil som gjenspeiler oss som en aktør med smartere boligalarm, sier markedssjefen.